RETRO borduren - 2

februari 27, 2013

Tadaaaaaah! Het is dus een mandje geworden. 
Het lapje met het RETRO borduurwerk had te weinig hoogte, er moest een andere stof of kleur bij komen. Ik heb gekozen voor een frisse ruit in blauw en wit. Doet nu wat Scandinavisch aan, toch?Meteen een mooi contrast, zo'n rand. En dat bolletjesband had ik nog liggen. Ben ik gek op en is een geweldige kleur erbij.
De mand is ovaal en naast de binnen en buitenstof heb ik er een stevige stof tussen gezet. 
Ook heb ik de rand iets opgevuld met een plastic strip.
Het mandje is hartstikke leuk om mijn breiwerkje in te bewaren, 
op de kinderkamer met speeltjes of in de badkamer voor de handdoeken. 

You Might Also Like

10 reacties

  1. hoi, je weet iedere keer weer een vrolijke sfeer neer te zetten, en super mooi gemaakt.
    gr. Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig, kleurrijk en inspiratievol blog heb je.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUUUWWWWW Wat een geweldige blog heb je! Echt zo gaaf.
    Ik ga je volgen hoor.
    Je mandje is echt super leuk geworden, helemaal mijn kleurtjes.
    Ik ga snel even verder kijken op je blog.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Ja grappig he, onze blogs lijken op elkaar. Voel me helemaal 'thuis' hier :)
    Waarop staat dit leuke mandje trouwens? Is dat een kast? Geweldig zeg!! Die leuke zweedse paardjes heb ik ook, ik moet ze elke keer kopen als ik er eentje tegenkom op een rommelmarkt. Fijne avond!!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow . . . je hebt het borduurlapje omgetovert in een geweldige mand. je moet er maar opkomen . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://ganzbodenstaendig.blogspot.de/2013/03/inspiration-und-das-ergebnis.html

    Dit is zo lief, maar mijn smaak!
    Groetjes Sabine :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet alleen een supermooi mandje... ook een supermooi kastje!
    Keitof!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie