STASH BUSTER challenge - 1

maart 14, 2013

Ik heb weer iets ontdekt... een STASH BUSTER Challenge en wordt georganiseerd door Ana en Linda (Linda's Crafty Corner). Ofwel, laat aan andere bloggers zien wat je maakt van jouw restjes wol en katoen. Van de gebruikte wolletjes tot aan het eindresultaat.


Aangezien ik genoeg draadjes, restjes en bolletjes in huis heb is deze uitdaging wel iets voor mij. Ben toch al regelmatig met haak- en breinaalden in de weer ben, dus waarom ook niet. Sinds kort zijn de bollen netjes op kleur en materiaal in kartonnen dozen van de Aldi opgeruimd. Het lijken net houten kratjes, zien er geinig uit en zijn stapelbaar. Ideaal! En je kan de toren zo hoog maken als je zelf wilt. Oh nee, met deze challenge is het juist de bedoeling om de toren met wol weg te werken... haha!
Uit mijn voorraadje wol en acryl heb ik wat kleuren gekozen om mee te gaan breien.  Het zijn in ieder geval lekker frisse lentestreepjes en ideaal voor restjes wol.Het blijft nog even een verrassing wat het gaat worden. Maar als het af is, zijn jullie de eerste die het zien!

You Might Also Like

15 reacties

  1. Wat een leuk project zeg. Ga meteen eens even spieken op de site.
    Misschien ook wel wat van mij, ben nu toch al bezig met het ophaken van mijn restjes.
    Je bent lekker bezig, ik kan helaas nog niet breien. Gaat dit sneller dan haken??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje, wat heb jij een voorraad zeg!
    Ongelofelijk :-)
    Ik zou er bijna jaloers op worden.... hahahaha

    Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kleurtjes!
    en wat een leuke dozen heb je van Aldi, zal daar ook eens naar kijken, mooi opgeruimde voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan inderdaad wel even vooruit zeg. Wat een leuke dozen het lijken inderdaad net kratjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee!! Het is dat ik al ergens mij bezig ben maar anders ging ik ook aan de slag met dit project! Wat een gave foto al die kratten vol met voorraad! Succes,ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de Aldi!! Ik had ze daar inderdaad ook gezien die leuke doosjes, en een goed idee trouwens om daar je wol in te bewaren. En wat heb je veel zeg. Ik denk dat het een kussen word je stash project, Right??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuke streepjes en leuke dozen! Ik doe ook mee met die challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You have a lovely stash there Stephanie, welcome to the challenge! I'm looking forward to seeing your makes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via hier terecht komen en wil alleen maar even zeggen wat een ontzettend leuk blog je hebt. Heb je in mijn blogroll opgenomen en kom zeker vaker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Juffie (Stephanie!) wat een gezellig blog heb jij! Ik zie allemaal leuke dingen! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Vanmiddag komt mijn zus en krijg ik eens echt fatsoenlijk haakles (ik maak er altijd een potje van). Ik ben op het moment restjes papier aan het wegwerken en stof... Ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken. En ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Unos trabajos muy bonito s y originales . Enhorabuena por tu blog , hay mucho arte .Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk project. En de kleurtjes zijn lekker vrolijk.

    Ik ga je volgen via Bloglovin!

    Groetjes,
    Emilie
    (www.ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Popped over here from Linda's Stash Buster link party. What lovely work you've shown here on your blog! Love the colours in your stripes (blanket?). Have a great weekend! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie