FOLKLORE met Flair - 1

De kop is er af! Vandaag zijn de eerste beelden van mijn eerste handwerkboekje geschoten. 
Zo ging ik met een volgeladen auto richting fotostudio. Niet alleen knutsels, maar ook accessoires die eventueel ter aanvulling op de foto's gebruikt zouden kunnen worden. En je kan maar beter te veel meenemen dan te weinig.

Ik had al een idee wat te gaan fotograferen, maar bedacht gisteren dat een variant van een van de knutsels erbij nog wel leuk zou kunnen zijn. Dus gisteren nog fanatiek in de weer geweest met vilt en borduurgaren. Maar na hard doorwerken (lekker buiten in de zon.... oh, wat erg!!!) was het dan toch gelukt ook deze nog af te maken. 
Joost, de fotograaf, werd bijna verblind door de kleurenexplosie... haha... maar hij heeft een paar prachtige platen geschoten. Vooral als je ze daarna op zijn laptop naast elkaar ziet staan. Heerlijke kleuren, om lekker blij van te worden. 
Het duurt echter nog wel even voordat ik ze weer terug zie. Eerst nog wat andere projecten ontwerpen, afmaken en in elkaar zetten en dan de rest fotograferen. Heb er nu alweer zin in. De vormgever zal de beelden, teksten en werkbeschrijvingen dan bij elkaar voegen en er iets moois van gaan maken... en als het goed is, ligt mijn boekje Folklore met Flair dan in maart 2014 in de winkels..... Maar voorlopig eerst aan de slag met de nieuwe projecten en daarnaast natuurlijk nog andere knutsels ... gewoon lekker voor mezelf... niet voor in een boekje. Ben helemaal blij, blij, blij!!!!