FOLKLORE met Flair - 1

augustus 29, 2013

De kop is er af! Vandaag zijn de eerste beelden van mijn eerste handwerkboekje geschoten. 
Zo ging ik met een volgeladen auto richting fotostudio. Niet alleen knutsels, maar ook accessoires die eventueel ter aanvulling op de foto's gebruikt zouden kunnen worden. En je kan maar beter te veel meenemen dan te weinig.

Ik had al een idee wat te gaan fotograferen, maar bedacht gisteren dat een variant van een van de knutsels erbij nog wel leuk zou kunnen zijn. Dus gisteren nog fanatiek in de weer geweest met vilt en borduurgaren. Maar na hard doorwerken (lekker buiten in de zon.... oh, wat erg!!!) was het dan toch gelukt ook deze nog af te maken. 
Joost, de fotograaf, werd bijna verblind door de kleurenexplosie... haha... maar hij heeft een paar prachtige platen geschoten. Vooral als je ze daarna op zijn laptop naast elkaar ziet staan. Heerlijke kleuren, om lekker blij van te worden. 
Het duurt echter nog wel even voordat ik ze weer terug zie. Eerst nog wat andere projecten ontwerpen, afmaken en in elkaar zetten en dan de rest fotograferen. Heb er nu alweer zin in. De vormgever zal de beelden, teksten en werkbeschrijvingen dan bij elkaar voegen en er iets moois van gaan maken... en als het goed is, ligt mijn boekje Folklore met Flair dan in maart 2014 in de winkels..... Maar voorlopig eerst aan de slag met de nieuwe projecten en daarnaast natuurlijk nog andere knutsels ... gewoon lekker voor mezelf... niet voor in een boekje. Ben helemaal blij, blij, blij!!!!

You Might Also Like

28 reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ging wat mis de eerste keer, sorry Stephanie.
    Wat ik wilde zeggen was dat ik al ontzettend veel zin heb om je boek door te bladeren, wat een mooie plaatjes. Maart duurt nog wel even, maar dan hebben we ook wat: de lente en Folklore met Flair!
    Groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel ik ben bijna even blij !!! Gewoon dat ik al jouw kunstwerken en inspiratiebronnen in een boek kan hebben en niet meer altijd hoef te surfen! Ik ben uwen eerste klant !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat komt goed uit, want in maart ben ik jarig!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Goed gezien. De styling was tot in de puntjes verzorgd... haha!

      Verwijderen
  6. Ja van die mooie plaatjes wordt je wel blij! Super spannend allemaal.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt zeker een prachtig boek! wat een geweldige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zooo hier wordt ik zeker blij van!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even wachten voor ons en ondertussen kunnen we verder genieten hier van al jou kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat leuk! Word helemaal blij van die kleurtjes. Ik kijk uit naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooooh dat boek wil ik ook! Helemaal leuk die kleurtjes ik hou van jouw stijl!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze sneak preview ziet er prachtig uit.Spannend hoe het boek er verder uit gaat zien. We wachten met spanning af.

    Succes met alle activiteiten voor je boek, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er veelbelovend uit, zo leuk al die mooie kleurtjes. Ben heeeeeeel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent geweldig.
    Je producten zijn geweldig.
    Je boek zal bijgevolg ook geweldig zijn!

    Ben benieuwd.

    Mooie gezellige foto's zo met al die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat gaat vast een heel mooi en leuk boek worden. Het ziet er nu al veel belovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, leuk, maar we moeten nog zo lang wachten!!!! jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zit op een vast lijntje dus kan ik eindelijk weer eens reageren, wat ben je goed bezig! Superleuk dat je een boek gaat maken, wow! En ik vond je in de Knip ook te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk straks je eigen boek. Helemaal blij voor je, je maakt ook zulke prachtige dingen. Super gefeliciteerd liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Stéphanie!! Gaat helemaal leuk worden hoor! Leuke titel trouwens ook :-)
    Maart is nog wel een eindje weg he?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat het nog even duurt voor je boekje er is. Ik vind je spullen zo leuk dat ik zeker je boekje ga kopen!
    Keep up the good work!!
    Groetjes linda
    creametlinda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig van het boek! Ik kijk er naar uit en weet alvast een cadeautje te vragen voor mijn verjaardag in maart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke vilt slinger heb je gemaakt, nou ben ik weer jaloers :)
    Ik was al fan van je vrolijke folklore stijl en kan niet wachten tot het maart is. Na het zien van deze preview, weet ik zeker dat je een geweldig boek gaat afleveren. Geniet van het maken van je eerste boek. Je hebt er op voorhand al een verkocht.

    Liefs Liesbeth
    VanLiesbeth.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een eer voor al je creativiteit! Je bent al een gulle deler van al je creativiteit en een bron van inspiratie! Van harte gefeliciteerd! Veel plezier met de voorpret (die je vast wel met "ons" zal delen!!) groet, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie