UITSLAG give-away

augustus 12, 2013

Bij deze wil ik jullie allemaal heel bedanken voor de vele en lieve felicitaties voor mijn verjaardag. 
Zo lief! Het heeft mijn dag helemaal compleet gemaakt.

En zoals beloofd zou ik ook de winnaar bekend maken van mijn give-away. Ik had niet durven dromen dat er zoveel reacties op zouden komen. Echt overweldigend... En wat jammer dat ik al die anderen die niet gewonnen hebben moet teleurstellen. Vandaar dat ik besloten heb om nog een etui weg te geven. 
Dochterlief en vriendin mochten allebei een lootje trekken. De eerste die uit de grabbelschaal tevoorschijn kwam was.... Juffrouw Truus
En dan de volgende voor de troostprijs, en deze doet zeker niet onder voor de eerste, is gewonnen door Sandra van Blauw Ruitje! Daar gaat de etui met blauwe ruitjes naartoe!
Willen jullie dan even je adres per mail doorgeven? Dan stuur ik ze zo snel mogelijk naar jullie toe. Veel plezier ermee!

You Might Also Like

20 reacties

  1. Jammer, niet zo'n leuk etui gewonnen, maar van harte gefeliciteerd Truus en Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meisjes, gefeliciteerd met een prachtige etui.
    En wat aardig dat je een extra etui weggeeft. Ze zien er prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met deze leuke etui. Bedankt voor de leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier bij de familie Mier is het een beetje feest, ik vind het zo leuk dat ik heb gewonnen. Bedankt Handwerkjuffie!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie etui! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd jullie!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowww wat een gave gemiste give away ha ha

    feliessss aan de 2 gelukkige winnaars
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een leuke giveaway. Helaas ging deze aan mijn neus voorbij, maar de winnaars heel hartelijk gefeliciteerd!
    Handwerkjuffie: bedankt voor het organiseren!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat alle 2 met deze leuke give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd voor de winnaars van deze leuke Give-Away.
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk ,dames gefeliciteerd
    groetjes jokoie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dames met die mooie etuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dames, haakjuffie bedankt voor het geven van z"n prachtige give away, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HIHAAAAAAA, geweldig een etui met blauwe ruitjes wat kan ik mij nog meer wensen. Je begrijpt dat dit inderdaad helemaal mijn smaak is. Ik ben er super blij mee. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar zullen ze beiden blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een mooi dingen maak jij zeg! Ik dwaal inmiddels als ruim een kwartier rond op je blog. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie