KADO voor Melanie

 Ze maakt altijd van die mooie kunstwerken... Melanie van het blog Mijnknutsels. Grote bewondering heb ik voor haar vrolijke tekeningen, veelal gezichtjes en manga-achtige popjes en dieren. Zo schattig en zo mooi gemaakt met verschillende materialen. 
Ik trok de stoute schoenen aan en vroeg haar een tekening te maken van dochterlief en onze 2 katers. En die heb ik ontvangen. Helemaal blij!!
Als dank hiervoor maakte ik een etui voor Melanie. Kan ze mooi haar tekenspulletjes in opruimen. De etui is gemaakt van vilt met een voering in katoen. Al eerder gebruikte ik het patroon voor deze. Pien als zeemeermin erop geborduurd naar een tekening van Melanie, pompons met kralen aan de rits en een label van een paar lintjes.
Gisteren is het pakje op de post gegaan. De originele tekening blijft het echte kunstwerk, maar hoop dat Melanie toch blij is met mijn creatie. Fijn weekend allemaal!