FOLKLORE met Flair - 2

Het blijft de laatste tijd een beetje stil aan mijn kant. Maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit, hoor. Nog een week of 3 en dan zijn alle projecten voor mijn boek klaar om gefotografeerd te worden. En dan kan de vormgever beginnen met de opmaak. 
Ik zou al zo graag iets van willen laten zien, zo benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Maar helaas... nog even geduld. Van de 20 projecten zijn een groot aantal ontwerpen al bedacht en uitgevoerd, maar ook nog wel een aantal te maken in de komende weken.
Zo ben ik al weken bezig met het uitwerken van ideeën en ontwerpen, materialen bij elkaar zoeken, lapjes knippen, borduren en hier en daar wat haakwerkjes bedenken en uitvoeren. Het wordt een vrolijk geheel! Hier alvast een klein tipje van de sluier.. eh... ik bedoel de gebruikte kleuren en materialen.