In de SNOEPWINKEL

Vandaag met een mandje vol knutsels naar de uitgever. Even laten zien wat ik tot nu toe het geproduceerd voor het boek. En naar de groothandel. Van fournituren, wol en handwerken. Hier had ik met echt ontzettend op verheugd. 
Voordat ik mijn mandje had ingepakt, moest ik eerst Juul nog er uit proberen te krijgen. Gek op mandjes. Maar daarna kon ik dan toch echt gaan. Een ontzettend leuk gesprek gehad en nog leuker... een rondleiding door het magazijn. Overal waar je maar kon kijken bollen wol en katoen. In alle kleuren van de regenboog en zo veel. Maar dat niet alleen... lintjes, lapjes, borduurgaren en rijen met knoopjes. Een ware snoepwinkel!

En ik ging niet met lege handen naar huis. Ze waren zo lief om mij de benodigde kleuren borduurgaren mee te geven. En mooie stalen kaarten van borduurgaren en katoen (alleen die zijn al om te smullen!). Een geweldige ervaring! Gerrit en Erik, super bedankt voor jullie hulp en tijd!