En dit is 'm dan... mijn EERSTE BOEK!

november 29, 2013


Het is nog altijd een beetje stil aan deze kant. Het griepvirus had alle activiteiten even stilgelegd. Zelf de haaknaald bleef in de mand en de naaimachine stond stilletjes op tafel. 

Alle energie was de afgelopen weken weggestroomd. Maakte nog wel wat projecten... maar niets af. Niet gelukt, verkeerde kleuren, niet de moeite waard om te laten zien.... Pfff, het wilde gewoon niet goed lukken allemaal. Teveel andere dingen aan mijn hoofd die energie opslurpten.


Maar er is weer een lichtpuntje. Van de week ontving ik van mijn uitgever een catalogus met de nieuw te verschijnen boeken voor 2014. En mijn boekje staat erin. Het eerste bewijs dat het nu echt gaat gebeuren! Tijd om het ook aan jullie te presenteren.


En na een beetje speuren op internet kwam ik hem ook al bij verschillende (internet)boekhandels tegen. In Nederland en België. Jee, dat is raar. Zie ik opeens overal mijn naam staan. Als een echte auteur! Je kan hem zelfs al hier reserveren.


Dat geeft weer nieuwe energie om weer echt leuke dingen te gaan maken. 
Dus hup, haaknaald in de hand, goede kleurtjes uitzoeken en aan de slag!

You Might Also Like

47 reacties

  1. Hoi Stephanie,
    wat ontzettend leuk zeg. Het ziet er prachtig en heel kleurrijk uit hoor.
    Wat zul je hier trots op zijn. En dat mag!! Ik vind het een super prestatie om een eigen boek te maken...
    Geniet van het idee en van de energie die je nu weer krijgt....
    Fijn weekend,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een leuke voorkant, in die vrolijke kleuren. Je wordt er spontaan blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!! Kan ook niet wachten totdat jou boek uit is. Zo kleurrijk en vrolijk ook allemaal.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk!! Ik zag 'm al voorbij komen, toen ik een boek bestelde bij Cosmox. Ik kijk ernaar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi! Die komt heel gauw op het wensenlijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat ziet het er zo, in een folder al prachtig uit.....zinmakend leuk. Ik ga 'm zeker bestellen.
    En die energie....dat snap ik ook. Alsof je een ei gelegd hebt. Tjonge!
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, ziet er goed uit ! De kleuren knallen van m'n scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh spannend hoor! dat ziet er leuk uit...
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hai stephanie HOE bijzonder!!!!! wat een enorme mooie voorkant ...uitnodigend......feliesssssssssss... ik ben trots op je haha

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! Je eigen boek. Mooi hoor. Zo krijg je vanzelf weer inspiratie om nieuwe dingen te bedenken.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OO geweldig om je naam overal tegen te komen, ik kijk echt al uit naar je boek. Ziet er zo leuk uit met al die gezellige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je boek ziet er prachtig en kleurrijk uit. Gefeliciteerd met deze prestatie.
    We moeten nog even wachten voordat ie daadwerkelijk uitkomt, maar ach, dan ben ik weer zo jarig. Stille hint voor mijn familie, denk ik maar zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is goed nieuws ! Ik,vind een boek nog altijd toffer dan internet, ik koop het zeeeeeeeekr !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke cover! Ik kijk uit naar maart volgend jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke cover! Ik kijk uit naar maart volgend jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai zeg, wat ziet het er een leuk boek uit!
    Vrolijke cover én leuke patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er veelbelovend uit!
    Geniet van de publiciteit!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Spannend en heel leuk als je je eigen boek tot stand ziet komen. Ziet er al heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet je boek er mooi uit !! . . . zo vrolijk

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Staat op mijn verlanglijstje! Zeker weten! Jammer dat het al niet voor Kerst kan!
    Gefeliciteerd. Je boek ziet er heel aantrekkelijk uit met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf hoor zo een mooi boek wat nu wordt aangeprezen. Hij komt zeker op mijn verlanglijstje te staan.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Stephanie, wat leuk dat je ook over je cover schrijft, we zijn 'buren' in de brochure! Ik vind het net zo spannend als jij. Je cover ziet er prachtig uit. En wat grappig dat je je boekje al bij de diverse boekhandel ontdekte, dat had ik nog niet eens in de gaten, leuk!!
    Groetjes Arda ( van Leuks met lapjes) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik volg je nu eigenlijk serieus sinds de stofjes ruil.... toen ik mijn pakketje samenstelde als ruil voor die prachtige lap (die ik overigens voor een lente project ga gebruiken, nog niet zeker van of dat toch stiekem voor mezelf gaat zijn na jouw foto van dat rokje ;) ) wist ik nog helemaal niets van jouw schrijf ambities.... heb ik gewoon straks met een bekende NL auteur zomaar stofjes geruild !! Ik hoop dat je boek super gaat verkopen! De plaatjes maken de verleiding al groot.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig hoor! Ik ben benieuwd naar je boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga 'm pinnen hoor, voor op mijn verlanglijstje ;) Ziet er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. superdepuper! ooit vroeg je me misschien moeten we eens iets samen doen. als je straks als BN 'er bij koffietijd zit dan sla ik mezelf even voor mijn hoofd dat ik toen niet meteen in de auto ben gesprongen! haha! wens je heel veel succes! het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat ziet dat er al heel leuk uit,zo vrolijke van kleur,gefeliciteerd mag je zeker trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super zeg!! Je eigen boek. Ik zet hem in ieder geval op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Danielle Verweij

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend gaaf!!!! wat zal je trots zijn...

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat geweldig!! De voorkant ziet er alleen al super uit.
    Nu weet ik al een cadeautje voor mijn verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauhh ziet er super uit en van harte proficiat ermee ondanks de tegenslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat geweldig, gefeliciteerd! Wat een prestatie om je eigen boek te hebben. Het wordt vast een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow...dat is geweldig...het boek ziet er mooi uit....gefeliciteerd..and veel succes...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw, gaaf hoor!
    ziet er veelbelovend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oowww...dat ziet er super uit!! Ik kan niet wachten tot ik er een in mijn handen heb. Het is je gegund......helemaal verdiend! Ook succes met alle andere dingen die er spelen! Misschien kan een Pear-Project je opfleuren ;) liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waaauuuwww gefeliciteerd daar kun je echt trost op zijn, ga hem nu bestellen :)))) liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Top en reuzespannend wat de inhoud is.
    Wat zal dat geweldig zijn, na zoveel inspanning eindelijk het boek in je handen. Met je eigen naam erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een dikke proficiat met het uitkomen van je eerste boek!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd! Dat ziet er gaaf uit!
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je boek ziet er super mooi uit.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie