QUILT voor Isa.... klaar!

november 30, 2013


Daar word ik wel even stil van. Wat een lieve berichtjes van jullie allemaal. Super! En hoewel nog snipverkouden, heb ik gisteravond de haaknaald weer ter hand genomen en staat vandaag de naaimachine weer aan. Hoop dat mijn projecten nu wel weer willen lukken. 


In ieder geval is één van de projecten van afgelopen weken wel geslaagd... de herinneringsdeken van Isa. Hij is af en inmiddels in haar bezit. De quilt is ca. 130 x 200 cm en gemaakt van allemaal piepkleine babyrompertjes, jurkjes en shirts. Isa past ze niet meer, maar met deze deken zullen de mooie momenten aan die babytijd toch levend blijven. 

Hier en hier schreef ik er al eerder over. Een heel fijn weekend allemaal!

You Might Also Like

25 reacties

  1. Daar zou je zo onder willen kruipen! Erg mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden en wat groot ook...! Zo'n leuk idee om allemaal kleertjes van Isa hierin te verwerken. Echt geweldig.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie herinnering voor later als ze zelf groot is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat is de herinneringsdeken ontzettend mooi en leuk geworden. En je boek, die gaat op mijn verlanglijstje! Alleen van de voorkant wordt je al vrolijk.
    Een mooi weekend en groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de deken mooi geworden! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de deken mooi geworden zeg!
    En wat een leuk idee!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt en een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is de deken ontzettend mooi geworden. Echt een geweldige herinnering! En ik heb je boek al gereserveerd, lijkt me ook prachtig. Ik vind wat je maakt zo mooi. groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw! Wat een pronkstuk! Daar zal de opdrachtgefster wel erg blij mee zijn!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend eindresultaat,
    een deken om trots op te zijn !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW wat prachtig zeg! Wat leuk ook dat je her en der een strikje en roosje (?) hebt laten zitten..... wat zullen ze er blij mee zijn. Prachtig gemaakt en wat een werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig om al die herinneringen in een quilt te verwerken.
    Hij is prachtig geworden.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig geworden. Ik vind zo'n deken een mooi idee om je iets of iemand te blijven herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOOh wat is dat mooi geworden! Eerlijk? Als je er pas mee begon dacht ik : neen dat wordt niet zo mijn ding. Maar nu helemaal klaar? Eén woord : Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi resultaat. Knap dat je het tricot ook zo strak hebt verwerkt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is one of the cutest baby quilts I have seen in a long time. Great idea and perfect stitching. Thanks for sharing.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-granny-blanket-2nd-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. SUPER Mooi :-) lieve Groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig die deken, helemaal leuk om zo weg te dromen met alle herinneringen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie