Niet stilgezeten...

Het jaar 2013 is alweer bijna ten einde. Een jaar waarin het nog altijd niet gelukt is een nieuwe baan te vinden, maar daardoor meer tijd dan ooit had om met datgene bezig te zijn wat ik het liefste doe... handwerken.


Zo haakte ik er flink op los... het liefste projecten waarin veel kleuren verwerkt waren. Granny squares waren favoriet en het uitproberen van diverse steken, maar ook verschillende kussens en dekens zijn er gemaakt... 


Ook heb ik stapels t-shirts verwerkt in nieuwe accessoires als knuffeldekens en gebreide kussens. Naast t-shirts gaf ik ook ander textiel een nieuw leven in de vorm van tassen, kussens en memory-dekens...


... en heb ik zo'n 40 dames het afgelopen jaar leren haken. Ook dit jaar weer iedere dinsdagavond samen met Petie gehaakt of gebreid. Zo kreeg ik bijzondere opdrachten die heel speciaal waren en zag ik mijn knutsels op verschillende blogs terug... zelfs in de Knipmode... en natuurlijk mijn eerste handwerkboekje op komst.


Maar het allerleukste van al deze projecten waren jullie geweldige reacties erop. Zoveel lieve, trouwe volgers en lezers, en niet alleen in Nederland... Caroline wil ik hierin speciaal bedanken! Heerlijk om jullie berichtjes te lezen en te zien wat jullie allemaal maken en beleven. Hoop dat we elkaar ook in het nieuwe jaar weer kunnen inspireren.

Een fijne jaarwisseling allemaal!