Niet stilgezeten...

december 30, 2013

Het jaar 2013 is alweer bijna ten einde. Een jaar waarin het nog altijd niet gelukt is een nieuwe baan te vinden, maar daardoor meer tijd dan ooit had om met datgene bezig te zijn wat ik het liefste doe... handwerken.


Zo haakte ik er flink op los... het liefste projecten waarin veel kleuren verwerkt waren. Granny squares waren favoriet en het uitproberen van diverse steken, maar ook verschillende kussens en dekens zijn er gemaakt... 


Ook heb ik stapels t-shirts verwerkt in nieuwe accessoires als knuffeldekens en gebreide kussens. Naast t-shirts gaf ik ook ander textiel een nieuw leven in de vorm van tassen, kussens en memory-dekens...


... en heb ik zo'n 40 dames het afgelopen jaar leren haken. Ook dit jaar weer iedere dinsdagavond samen met Petie gehaakt of gebreid. Zo kreeg ik bijzondere opdrachten die heel speciaal waren en zag ik mijn knutsels op verschillende blogs terug... zelfs in de Knipmode... en natuurlijk mijn eerste handwerkboekje op komst.


Maar het allerleukste van al deze projecten waren jullie geweldige reacties erop. Zoveel lieve, trouwe volgers en lezers, en niet alleen in Nederland... Caroline wil ik hierin speciaal bedanken! Heerlijk om jullie berichtjes te lezen en te zien wat jullie allemaal maken en beleven. Hoop dat we elkaar ook in het nieuwe jaar weer kunnen inspireren.

Een fijne jaarwisseling allemaal!

You Might Also Like

22 reacties

  1. Helaas nog geen baan...maar wel een jaar waarin je heeeeeel trots mag zijn op al het handwerk wat je hebt gedaan. Super leuk en super inspirerend. Daar word ik nou heel blij van.
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en op naar 2014 voor wederom nieuwe kansen op het werkvlak.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook voor jou en degene die je lief zijn een top 2014 gewenst en wat een mooie creatie's allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben super blij dat ik jouw blog heb ontdekt dit jaar. Het is elke keer weer een kleurrijk feestje op je blog, helemaal mijn smaak zoals je op mijn blog ziet :)
    Ik wens je een prachtig, creatief en gezond 2014 en hopelijk meer geluk mbt het vinden van een baan.
    Lieve Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai ! wow ! Precies echt niet stilgezeten.... En ook zoveel variatie in je werkjes. Leuke blog trouwens. Een goed jaareinde en een geweldig creatief 2014

    groetjes

    Patricia x ( pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi overzicht, geweldig om te zien,
    echt prachtige creaties, blijf ervan genieten !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk overzicht om te zien en ook zò verschillend allemaal!
    Ik ben nog steeds fan van die leuke broodmandjes die ik zelf ook maakte.
    Maar je andere creaties vind ik ook erg inspirerend, ik kijk uit naar je boek!
    Veel succes en de allerbeste wensen voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk altijd met veel plezier op je blog al laat ik vaak geen reaktie achter. Ik wens jou en je geliefdn ook een gezond en creatief jaar . Groet vanuit Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties ! Nog veel creatieve en kleurrijke dagen in 2014 en hopelijk ook een job.
    Een zonnige groet (voorlopig toch) vanuit Antwerpen,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat heerlijk kleurig.... Prachtige werkstukken, aar je zeker trots op mag zijn.
    Ben benieuwd naar je kunststukjes in het nieuwe jaar.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kleurrijk mens ben je toch Stephanie! Ik geniet elke keer van al je mooie werken! Als ik eens blikje tijd kon opentrekken... Je geeft mij veel inspiratie!
    Ik wens je een mooi nieuw jaar toe! Met veel kleurrijke blogs!

    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, jij hebt zeker niet stil gezeten, wat een prachtige creaties!! Ben benieuwd naar je verassingen in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superdesupermooie collages!!! Geen woorden voor! Een prachtig eindejaar en alle goeds voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben superblij dat ik je kleurrijke blog heb ontdekt.
    Heerlijk om te lezen en naar te kijken.
    Alle goede voor 2014 en ik stuur ook wat gelukssterren naar jou toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, zo'n kleurrijk overzicht van alles wat je het afgelopen jaar hebt gemaakt.
    Ik heb genoten van je blogjes en kom zeker in het nieuwe jaar regelmatig weer even aanwippen.
    Ik wens je alle goeds toe voor het nieuwe jaar.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook de beste wensen voor 2014, dat je een leuke baan mag vinden en tijd blijft hebben om ons te inspireren.
    Groetjes ikkeismooi.bogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had al meerdere malen op dit blog gekeken en heb me nu aangemeld om te blijven volgen.
    Ontzettend leuke dingen heb je gemaakt het afgelopen jaar.
    Ga zo door zou ik zeggen en het beste gewenst voor 2014.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een kleurigheid, om zo vrolijk van te worden!
    een mooi 2014, maar dat gaat zo te lezen wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb je blog halverwege 2013 ontdekt en ik vind mijn weg er steeds weer heen, je kleurtjes en je ideeën vind ik zeer inspirerend. Ik hou ook erg van folklore dus dat ik ook iets waarom ik steeds weer kom kijken...(ik denk dat je boek ook hier bij mij op de boekenplank komt te staan;o)) Ik wens je een gelukkig, weer ontzettend creatief en liefdevol 2014!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik herken je gevoel mbt het zoeken naar een nieuwe baan en de extra tijd die je daardoor toch ook krijgt voor het beoefenen van wat je het liefst doet (en heel goed doet, je maakt me altijd weer vrolijk met je haaksels en verhalen). Ik ben sinds september door een reorganisatie mijn baan kwijt en hoewel ik het heel vervelend vind dat ik nog niets heb gevonden ben ik wel heel blij met alle mogelijkheden die ik nu heb om mijn webwinkel uit te breiden en komen weer hele andere mogelijkheden op mijn pad. Ik wens je een heel goed, gelukkig en creatief 2014 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh je maakt echt de prachtigste handwerkjes,ben wel een beetje jaloers (in de goeie zin dan) ik bak er niets van en zou zo graag willen dat ik het kon,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook aan jou een heel bijzonder en gezellig nieuw jaar!

    Wat een schitterende dingen heb je allemaal bij elkaar gemaakt het voorbije jaar.

    Vooral het oranje bed springt eruit voor mij. Heb je dat zelf geschilderd?
    Ik krijg in één keer gigantisch veel zin om zelf eraan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Brigitte, het oranje bed komt uit Mongolië. Was ik zelf ook al lang naar op zoek. Bij Toktoi.nl verkopen ze ook vergelijkbare bedden... en nog meer kleurrijks. Echt iets voor jou! Dank voor alle lieve berichtjes ;-)

      Verwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie