GRAFISCH hoesje

januari 17, 2014

 

Het idee voor de iPadhoes was ontstaan, omdat ik een nieuwe mobiel zou krijgen. En natuurlijk had deze weer een andere maat dan de oude, dus aan de slag voor een nieuw hoesje. Maar omdat ik nog een aantal dagen moest wachten, probeerde ik het tapestry haken eerst uit op de iPadhoes. 


Leuk die folklore patronen, maar op zo'n klein hoesje zouden deze patronen niet geheel tot hun recht komen. Daarom voor de hoes van mijn nieuwe mobiel iets eenvoudigers, meer grafisch en in vrolijkere kleuren. Maar welke? Kleuren kiezen, daar begint ieder project mee en er zijn zoveel leuke kleurencombinaties te verzinnen. Ik koos voor kleuren, passend bij mijn agenda. Deze gaan vaak hand in hand. Net als het patroon trouwens... 


Om de rand van de opening haakte ik picots, erop haakte ik nog een ketting van losse in rood. Eigenlijk zou hij zo af kunnen zijn, maar vond hem voor mijzelf wat aan de saaie kant. Ik heb hem wat opgepimpd met kraaltjes, linten en een goudkleurig mini-spiegeltje. Geïnspireerd op het logo van mijn agenda. Een beetje gek, maar dat past wel bij mij.


Fijn weekend alvast!

You Might Also Like

21 reacties

  1. Helemaal niet gek...ik vind je hoesje geweldig! Over een jaar weer een nieuwe bedenken passend bij je agenda van 2015...hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks awesome!! I like the color combinations you have chosen :) these types of mini mirrors are used in Indian mirror / shisha embroidery.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Wat een supermooi hoesje!
    Echt prachtig en helemaal niet gek!
    Ben stiekem wel een beetje jaloers!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Zo'n hoesje wil ik ook wel..... Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele mooie telefoonhoes geworden.
    Erg leuk met je agenda.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je heb je weer super leuk gemaakt! Jij hebt altijd van die leuke ideetjes.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik vind 'm leuk! Zoals alles wat ik hier voorbij zie komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colors! Very pretty, thanks for sharing.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/my-first-knittingcrochet-bookwell-sort.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je toch prachtige dingen, SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kunt weer helemaal in stijl op pad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk, vooral die zigzag! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superrrrleuk en wat een mooie kleuren bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie