TOCHTSTOPPER voor de deur

januari 10, 2014

Heerlijk die voorjaarszon buiten. Het wil maar geen winter worden. Of toch? Komende week wordt het misschien wat kouder en dat betekent weer een hoop kou langs de vloer, door de kieren van de deur. Tocht! Al een hele tijd denk ik over tochtstoppers na. Totdat Alexander mij deze week vroeg er een paar voor in zijn huis te maken. Tijd om ook in actie te komen en mijn eigen tochtstoppers te maken. 


Al speurend naar een geschikte stof voor Alex kwam ik geweldige leuke stoffen tegen. Meteen een stapeltje ingeslagen voor andere folklore projecten. Lekker vrolijke en blije kleurcombinaties. En omdat deze stof al mooi van zichzelf is, hadden de tochtstoppers ook niet meer nodig. 


Eerst maakte ik een tunnel van ongebleekte katoen en vulde deze met zand. Daaromheen een zelfde hoes van de goede stof. Zo kan ik het er ook nog eens vanaf halen om te wassen. Eigenlijk begrijp ik niet dat ik dit project zo lang heb uitgesteld. Snel en eenvoudig te maken en het resultaat past mooi bij mijn gekleurde kastje en Mexicaanse accessoires. Wat nou winter?! Laat de zon ook binnen maar schijnen!


You Might Also Like

13 reacties

  1. wowwww wat past dat prachtig bij de mega mooie kast ♥♥ stofje is geweldig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kastje is dat! Het stofje van de tochstopper past er perfect bij. Wij genieten ook van de zon die zo fijn naar binnen schijnt. Boven de ramen open gezet, nu kan het zonder dat het er enorm koud door wordt. Die kou komt vast snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat een mooi kastje, kasthangerlinger, boom, echt GEWELDIG!!!! En superstofjes ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stoffen zijn echt mooi! Waar heb je die nu weer gevonden??
    Staat geweldig bij je kast!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie stoffen en wat een pracht van een kastje. Ik ben heel nieuwsgierig hoor maar waar kocht je dit moois...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg. En wat een prachtig kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bontgekleurde, geweven stoffen komen van deze leverancier: http://www.vangelderenstoffen.nl/folklore

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat stofje heeft mijn portemonnee ook haha. Ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kleuren. Dat vrolijkt het sombere weer van nu (regen hier) weer een beetje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was een prachtige tochtrol en helemaal mooi bij de kast lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie