BOHEMIAN haken

februari 12, 2014


Dochterlief wilde al heel lang kleding shoppen bij een bepaalde winkel, helaas niet te vinden bij ons in de buurt. De dichtstbijzijnde? Over de grens in Essen, Duitsland. Geen probleem.. wij samen naar onze oosterburen. Kon ik ook mooi even kijken of mijn favoriete boek hier wellicht in een boekwinkel te vinden zou zijn. 


En ja hoor, na enig speurwerk... gevonden! In Nederland (nog) niet te koop, maar oh zo leuk. Oorspronkelijk een Frans boek en ook vertaald in het Duits. Het boek heet Crochet Bohème (Boho Hakeln) van Cécile Balladino. Allebei geslaagd, allebei blij!


Het heeft even gelegen, maar inmiddels is het eerste project gerealiseerd. Een kussen om te knuffelen en blij van te worden. De smaakt naar meer... maar eerst aan de slag met andere projecten. 


You Might Also Like

31 reacties

  1. Wat een mooi, vrolijk kussen!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga stoppen met u te volgen, voor mijn eigen bestwil....elke keer als ik een post van u lees, begin ik aan een nieuw project...... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet doen hoor ;-)! Zo gaat het waarschijnlijk overal. In ieder geval ook bij mij. Door het hele huis liggen projecten om te worden afgemaakt, lapjes en bolletjes. En dan komt er weer iets nieuws voorbij om te proberen. Zoveel inspiratie, het houd je in ieder geval bezig :-)!

      Verwijderen
    2. tuurlijk, was een grapje hoor!!! zou je niet willen missen!!!!en ik wacht op het boek!!!

      Verwijderen
  3. Wat gaaf zeg! heel leuk geworden! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwww wat een geweldig haakboek hè van Cécile .... ik heb mijn mams hem vorig jaar mee laten nemen uit Duitsland. Ook zij maakt van die prachtige dingen (was haar thuisbasis, Parijs, maar dichterbij hihihihihi)
    Ik volg haar op Facebook ... wat een geweldige lieve dame is het toch!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig wie gaat t vertalen?? en welke katoen gebruik je, zulke mooie heldere kleuren??groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kussen is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat boek wil ik ook hebben!!!!;-) Wat zullen we blij zijn met een vertaler! Wat een gaaf kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je het boekje nu hebt gevonden!!! Veel plezier ermee!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Ik ben ook wel heel benieuwd naar het boek, morgen ga ik naar de handwerkbeurs dus misschien hebben ze hem daar wel.
    Groetjes ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga morgen ook, ssmen met mijn dochter... misschien zie ik je wel. Zou dat niet leuk zijn?

      Verwijderen
  10. Je blog ziet er goed uit! Geweldige kussen geworden! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei Duits... maar het kussen is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi!! En prachtig blog trouwens ;)

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van dit soort plaatjes wordt ik helemaal blij .. heerlijk die kleuren! En het boek ...te bestellen bij bol.com (wel in het duits) mezelf maar getrakteerd!

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, zeg! Die kleuren, daar word ik vrolijk van! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een heerlijk boek en de kussens die je aan het maken bent zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Bohemian! Daar heb ik ook een zwak voor!
    Wat een super mooi kussen, fantastisch!!!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit klink na 'n lekker boek vol interessante idees en patrone. Die kussing is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. EXTREEM mooie kleurencombinatie.
    Prachtig kussen!
    Achter dit boek ga ik ook aangaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal super! Ik heb het boek (duitse uitgave) net besteld via Bookdepository.co.uk Ideaal, geen verzendkosten. Bedankt voor de boek-tip en de prachtige inspiratie!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie