Werk aan de WINKEL

februari 22, 2014

Het is maar goed dat jullie de afgelopen week niet bij mij thuis langskwamen. Van mijn gezellige woonkamer was even weinig over. Overal jute zakken, heel of verknipt. Naaimachine op tafel, doosje pompons, bandjes en garens ernaast. En door de hele kamer van die jute rafels. 


Mijn woonkamer was omgedoopt tot naaiatelier. Er werd druk gewerkt aan een nieuwe collectie tassen, die deze maand in de Ariadne At Home verschenen. Nadat de eerste exemplaren onder de naaimachine uit gerold kwamen, heb ik direct al een aantal verkocht. Wat ontzettend gaaf! 


Het geeft veel energie, maar ook echt... wat een rommel overal. De enige die daar totaal geen moeite mee hadden, waren Trix, Juul en Muffin. De stapel jutezakken bleken een heerlijke slaapplaats voor hen te zijn. En ook het spelen rondom de zakken en de restjes... je kan je eronder verstoppen en de ander uitdagen. Zij hadden de week van hun leven!


Dus maar weer door naar de volgende modellen. Deze staan nu in mijn kersverse winkeltje op Dawanda. Een winkeltje... hoe leuk is dat! Het is nog een beetje leeg, maar de komende weken zal deze aangevuld worden met nieuwe producten en patronen. 

Fijn weekend allemaal... ik ga even flink stofzuigen :-)!

You Might Also Like

19 reacties

  1. Tassen zijn echt heel mooi, en al die rotzooi meer dan waard. Succes met de rest
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tassen! Ik kan me wel voorstellen dat je huis even op zijn kop stond... Maar het is het meer dan waard! Succes met je Dawanda-winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tassen! Ik loop een beetje achter met lezen. Ik zag nog meer leuke dingen bij je passeren dus ik moet er even rustig voor gaan zitten. Ik heb trouwens je boek besteld maar was eerst de afleveringsdatum 20/2 het was nu verschoven naar 25/2. Wordt mijn geduld nog langer op de proef gesteld. Maar ik vermoed dat het resultaat het wachten meer dan waard zal zijn. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enorm leuk en mooi zeg ook leuk met de diertjes erbij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk die tassen. Leuk met die kleurige pompoms eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze super leuk!!!! heel erg gaaf! groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig zeg! En gefeliciteerd met je eigen winkeltje!!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zó leuk dat je er gelijk al een aantal verkocht hebt! Ze zijn ook héél origineel!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oke, het geeft wat troep maar je hebt er wel iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tassen, ik hoop dat je winkeltje goed gaat lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn de tassen ontzettend leuk en dan die kleurige hanger eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och, die pompommetjes! Too cute gewoon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er geweldig uit. En ik heb doorgeklikt naar Dawanda, dat kende ik nog niet. Hoop inspiratie! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk, bedankt voor je blog! En een warm welkom op DaWanda. Heel erg veel succes met de verkoop. Groetjes Jussi, DaWanda Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tassen! En wat leuk; een eigen winkeltje. Gefeliciteerd en succes (dat komt vast goed)!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie