Happy flowers


Wat was ik blij dat ik weer een berichtje heb geplaatst, een paar dagen geleden. Wat een hartverwarmende reacties! 

Afgelopen woensdag heb ik met Joyce een bezoek gebracht aan Creadoe. En dan begint alles wel weer te kriebelen, hoor. Veel te lang niets gedaan. Veel te lang niet bezig geweest met datgene waar ik blij en gelukkig van word. Ben weer helemaal geïnspireerd en wat was het leuk om ook een aantal bekenden weer tegen te komen, zoals oud-cursisten van workshops. Had meteen zin om thuis aan de slag te gaan met nieuwe aankopen en ideeën...


Afgelopen maanden ontbrak het aan tijd en energie, maar ook daar is verandering in gekomen. Vertelde ik een paar dagen geleden nog dat ik veel tijd kwijt was bij een opdrachtgever (nee, geen vaste baan), is deze opdracht afgelopen week toch tot een einde gekomen. Leuke tijd gehad, fijne collega's ook. Maar misschien moest het zo zijn. Geeft wel weer tijd om te bloggen :-)


En op zo'n moment moet ik gewoon even iets doen, waar ik weer vrolijk van word. Lekker naar de Creadoe en even creatief bezig zijn. Nou ja, creatief... geïnspireerd door een beeld van internet besloot ik een kleurig kunstwerkje te maken voor de slaapkamer. Even niet te ingewikkeld, maar gewoon om de teleurstelling even te verwerken. Of om het hoofd leeg maken.


Met wat gekleurde papiertjes en een stansmachine maakte ik de figuurtjes. Beetje puzzelen voor de juiste compositie, lijstje er om (nog even iets anders voor zoeken) en voilà... een simpel, maar vrolijk Scandinavisch kunstwerk is daar. Trouwens ook een leuke afbeelding om in stof of vilt uit te voeren. Mijn nieuwe prent staat mooi bij de prent die ik ooit bij tijdschrift Happinez vond. 

Intussen liggen er weer allemaal andere handwerkjes te wachten. Heb er weer zin in! Fijn weekend allemaal.