Memoryquilt JOEP

februari 22, 2015


Vandaag is het een mooie dag om weer eens nieuwe lapjes te knippen. Vierkante stukjes stof uit gedragen kleding met bijzondere herinneringen. Het blijft een hele puzzel om alle details zo goed mogelijk te verwerken.



 Onlangs maakte ik ook nog deze memoryquilt voor Joep. Een echte jongensdeken, waarin de lichtblauwe babykleertjes duidelijk herkenbaar zijn. Weer heel anders de quilt van zijn broer, die ik al eerder liet zien. 



Joep is inmiddels al heel lang geleden uit deze kleertjes gegroeid, maar door deze deken blijven de herinneringen aan de babytijd voortleven.

Fijne zondag allemaal!

You Might Also Like

12 reacties

  1. Dat vind ik nu z'n mooi idee, een herinneringsdeken. De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar.

    Lieve groet, dinah

    dinahcreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk!!! Zo mooi & zo lief!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een héél leuk idee! Veel werk denk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik maak er op dit moment eentje van overhemden. Voor de achterblijfster een heerlijke zachte warme herinnering aan haar man. Zo dankbaar om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als die andere is deze weer te geks. Wat een werk maar wat een feest...wauwiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wederom een prachtige deken. Ik vind het een prachtig aandenken. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, ik geniet van al die mooie dekens. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor die blauwe kleuren, daar hou ik van !!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal mooie kleuren van stof groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is net zo mooi als de deken voor zijn broer...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Best jaloers op jou prachtige quiltwerken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie