HAKEN | Patroon BOBBLE border


Bijna 2 jaar geleden werd het stil....
... maar het goede nieuws is dat ik er weer ben! 

Nooit had ik verwacht dat ik alle activiteiten op social media plotseling moest stil leggen. En al helemaal niet dat het zo lang zou duren om weer terug te keren. En echt.. wat heb ik het gemist! 

In de tussentijd heb ik niet stilgezeten. En de komende tijd laat ik jullie wat van mijn kleurrijke haakwerken zien, mijn nieuwe hobbykamer en andere handwerkprojecten... van de afgelopen tijd en nieuwe creaties. Ik heb er weer zin in!


Ik heb een aantal dekens gehaakt. Niet teveel nadenken, herhalen van hetzelfde patroon... avond na avond. Heel meditatief! Alsof ik er nog niet genoeg had. 

Eén van die dekens laat ik je hier zien. 


De deken is van restjes acrylgaren gehaakt, net zolang tot ik hem groot genoeg vond. De kleurencombinatie is geïnspireerd op mijn beddengoed. Hij ligt nu te pronken op mijn bed.


En wat ik zelf zo leuk aan vind, is de rand. Ook leuk om langs een vestje te haken bijvoorbeeld. Hij maakt hem helemaal af. Misschien vind je het ook leuk om te haken, daarom heb ik hieronder een beschrijving van de bolletjes rand voor je uitgeschreven... compleet met haakschema.

Veel haakplezier en tot snel.