HAKEN | De grote uitdaging

maart 16, 2017

Een dag niet gehaakt, is een dag niet geleefd. 

Iedere avond na een dag werken, spring ik op de bank en pak ik een handwerkje. Heerlijk ontspannend haken, even de gedachten verzetten. Heel meditatief.

Sinds ik haak, heb ik al zoveel inspiratie opgedaan en verschillende vierkantjes gehaakt. Daar moet ik gewoon iets mee gaan doen. En dat ga ik doen. Vanaf 1 april ga ik iedere dag een patroon van een granny square delen...100 Dagen lang!

Ik noem het 'A Granny A Day. 100 Days Crochet Challenge'

You Might Also Like

9 reacties

  1. Dat klinkt geweldig en het is voor zowel jou als voor de meehakers een echte challenge. Ik ben nieuwsgierig naar jouw granny's.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee!
    Fijne vrolijke kleurtjes gebruik je!
    Is dat katoen?
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Diana, ik heb hier inderdaad voor Katoen gekozen. De meeste zijn van Phildar (Phil cotton 3), maar uiteraard kan je de granny's van ieder ander materiaal haken. Groetjes, Stéphanie

      Verwijderen
  3. Leuk, altijd welkom...
    En zeker iets wat je elke keer kunt afronden!
    Ik heb er al zin in
    Succes met bedenken ;)
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Margreet. Ben zelf ook benieuwd of het gaat lukken om 100 verschillende te maken :-)

      Verwijderen
  4. Oke, ik doe mee.
    Met 4 c/kals in wording kan er ook nog wel een vijfde bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een leuke manier om mijn restjesmand leeg te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik schreef het al eerder ergens: 'A granny a day, keeps the doctor away!'. Heel veel plezier met je 100-dagenproject, ik ga (nog) niet meedoen maar je wel met belangstelling volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Stéphanie, nou dan val ik gelijk met mijn neus in de haakboter als nieuwe bezoekster/volger van jouw blog :-) Wat een geweldig idee, maar ook veel werk inderdaad. Succes en super bedankt alvast! Ik weet niet of elke dag me gaat lukken, maar ik zal er zeker een paar meehaken. Groetjes, Wen

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie