BANJU kussen rood

Ken je dat? Je hebt wel eens van die dagen dat wat je ook probeert, het niet goed wil lukken. En dan heb ik het vooral over het echte leven. Op zoek naar een baan die er niet schijnt te zijn. Of wel... alleen hebben de werkgevers mij nog niet gevonden. En natuurlijk ook de winter die nog maar blijft aanhouden. Zucht...
Heb zin om iets te doen, echt aan het werk, er op uit te gaan, de zon tegemoet. Maar helaas... voorlopig zal ik geduld moeten hebben en mijn tijd met andere dingen moeten vullen. Handwerken bijvoorbeeld! 
De lente heb ik gisteren in huis gehaald met een vrolijke bos tulpen, bolletjes wol verzameld en ben maar weer een BANJU kussen gaan haken. Dit keer een hele andere...met lekkere vrolijke kleuren.
Daar word ik alweer helemaal blij van. Al die mooie bolletjes op de tafel. Beetje haken, hier en daar wat erop borduren... achter de naaimachine. Dit keer met een piping van het katoenen stofje in plaats van bolletjes band. Wat wordt het weer leuk! En dan komt ook de zon nog even door... Toch weer een fijne dag geworden. 
PATROON
Ook een BANJU kussen maken? Hier kan je het patroon bestellen!

 PATTERN
Would you like to make also a BANJU cushion? Here you can order the pattern!