FOLKSY tissuedoos

Wat een heerlijke dag! De zon blijft maar schijnen en het normale leven begint na de zomervakantie eindelijk weer vorm te krijgen. Het ritme van alledag komt weer terug, maar intussen ook lekker genieten van af en toe een handwerkje in de zon, lekker buiten in de tuin.

Zo heb ik naast het toilettasje wat ik al eerder liet zien, ook nog een bijpassende hoes gemaakt voor een tissuedoos. Staan samen mooi te wezen in de badkamer! Hetzelfde bloempje heb ik hiervoor gebruikt, maar net in wat andere kleuren toegepast. En onderaan een vrolijk randje met roze bolletjes.
Naast deze knutsels ben ik ook bezig met de voorbereidingen van de workshops die weer gaan beginnen vanaf half september. En natuurlijk de boerenmarkt in Polsbroek. Maar dat is nog niet alles. Want ook komt er een echt Handwerkjuffie boekje! Hier ben ik echt apetrots op! Donderdag wordt de voorkant gefotografeerd en zal er dan ook iets meer over vertellen. 

Een hoop te doen. Maar wel allemaal leuke dingen. Wat ik wel kan zeggen... dat dit boekje er komt is vooral aan jullie te danken. Aan al die trouwe volgers en de enthousiaste reacties van jullie kant. Als jullie er niet waren geweest was deze droom wellicht nooit uitgekomen. Super bedankt allemaal!