MY BOSHI: Haak je unieke muts!

Afgelopen week was ik bij onze plaatselijke hobbywinkel. En omdat ik daar natuurlijk wel vaker kom om nieuwe lintjes en bolletjes wol te halen, kregen de mevrouw van de winkel en ik het over haken. Ofwel de gehaakte mutsen van MY BOSHI. De heren van MY BOSHI komen namelijk binnenkort naar de winkel om hun bolletjes wol, haakpatronen en mutsen te promoten. 
Grappig! Mannen die haken! 
En niet alleen de stoere jongens van MY BOSHI. Onlangs kwamen er echt heren bolletjes wol kopen om hun mutsen te haken. En ze wisten nog meer van het patroon dan de mevrouw van de winkel. Is dat niet geweldig? Mannen die ook haken en ook nog eens weten waar ze het over hebben! Ik zie het al helemaal voor me. Zitten de heren straks gezellig samen met hun vrienden op de bank voetbal te kijken... en allemaal met een haakwerkje op schoot!
Naast de mutsen vroeg ze ook of ik wellicht workshops bij haar in de winkel wil geven. Iets met haken of andere dingen. Een van de workshops zal dus MY BOSHI mutsen haken worden. Leer je eigen, unieke muts haken. En heb je het eenmaal onder de knie, dan heeft straks je hele familie er één. Ze zijn niet moeilijk, snel te maken en hartstikke leuk om te doen.
Afgelopen weekend heb ik wat voorbeelden gemaakt van deze grappige mutsen. Het is heerlijke dikke wol om mee te haken (Haaknaald nr. 6). Het is er nog niet echt weer voor en hoop dan ook dat ze voorlopig nog even in de kast zullen blijven liggen. Maar tegen de tijd dat het wel weer herfst wordt, zal er wel een stapeltje liggen in alle kleuren van de regenboog! Met bolletje, zonder bolletje, uni of met heel veel kleuren.
MEET & GREET

Wil je de heren van MY BOSHI ook ontmoeten? 
Op vrijdag 27 september zijn ze live te bewonderen van 11.30 tot 12.30 uur bij Do-it Creatief in Elst.