Creadagen in Arnhem


Het waren weer twee heerlijke dagen... CREADAGEN in Arnhem. Zaterdagochtend stapte ik weer met dozen vol kleurrijke creaties in de auto voor een korte rit naar Arnhem. Een dagje meehelpen bij Yourzoap en Folklore met Flair promoten op de hobbybeurs. Ik was niet alleen. Ook Paula is de hele dag aanwezig geweest. Zo gezellig. Af en toe wat verkopen, een praatje maken met de bezoekers, het wel en wee van de afgelopen weken doornemen en tussendoor granny squares haken voor een nieuw project. Het was zo leuk om te doen, dat ik uiteindelijk ook de hele zondag ben geweest. Dat smaakt naar meer... Al met al een ontzettend gezellig weekend vol creatieve en inspirerende bezoekers en standhouders.

Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de ontzettend leuke en lieve reacties op mijn artikel in de Knippie. Lief van jullie... mijn weekend kan niet meer stuk!