ALPENHUT van vilt


Het hele huis staat op z'n kop. Overal in de woonkamer dozen met spulletjes uit de kasten. Uit de keuken en woonkamer. Nog een paar weken en dan is alles weer op orde. Wat kijk ik daar naar uit!


De keuken is vorige week geplaatst. Het plaatsen ging snel, maar daarvoor en ook daarna is nog het nodige werk verricht. Rond het weekend is deze weer helemaal klaar. 


Maar intussen is ook de schilder weer begonnen aan de laatste klussen... plafond en vloer in de woonkamer. En zelf heb ik ook al wat potten verf in vrolijke kleuren in de handen gehad. Alles loopt lekker door elkaar, maar gelukkig wel volgens planning. Heb straks echt weer een droomhuis!


De enige plek in huis waar ik nog kan zitten, is achter de computer. Daar bedacht ik een lief berghutje van vilt voor in de kerstboom. Of aan de kast. Een klein project, leuk om te maken. Ook een soort droomhuis, zeg maar...


Wat je nodig hebt zijn wat restjes vilt, borduurgaren, pailletten en vulling. En niet te vergeten zo'n leuk Tiroler lintje! En het patroon? Dat deel ik graag met jullie. Je kan het hier vinden. Ga ik nu snel weer even kijken bij de klusmannen. Tijd voor koffie... 


Fijne dag en alvast een fijn weekend!