Home sweet home

Na bijna 4 maanden klussen zit het project er op. Jullie zijn welkom om een kijkje te nemen in mijn vernieuwde paleisje! Wat als vervelend begon - van vakantie teruggeroepen worden door de regen- en wateroverlast, is geëindigd in een zo goed als nieuw huis. En nu alles weer achter de rug is, ben ik heel blij. Een geluk bij een ongeluk, zeg maar. 


Mijn slaapkamer en werkkamer waren eerst aan een opknapper toe. De afgelopen weken waren de keuken en woonkamer aan de beurt. Helemaal blij met mijn nieuwe keuken, de vervanging van de oude was geen overbodige luxe, maar de nieuwe voor mij wel.


Heerlijk dat alles het weer doet en niets meer met de hand hoef af te wassen. Niet groot, maar wel weer fijn om in te koken. En wat ben ik blij met de tegels op de wand en de vloer. Die koos ik eerst, daarna kwam de keuken er bij (meestal gaat dat andersom :-)). 


De vloertegels zijn Portugese cementtegels, de Spaanse wandtegels worden ook wel Azule genoemd. Mooi en met de hand gemaakt. Mijn kringloopvondsten passen er perfect bij!


De vloer in de woonkamer is ook weer opgeschuurd en gelakt en inmiddels zijn alle meubels weer op hun plaats. Nu de laatste dozen met spulletjes nog opruimen en dan kan het grote GENIETEN gaan beginnen.


Vanaf januari start ik ook weer met de wekelijkse haaklessen bij mij thuis.
Heb je zin ook om mee te doen, kijk dan even hier.